دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده
سرخط خبرها

یخچالی: ارمغانی از نظر شخصیتی و فنی فوق‌العاده است|بعد از کاپ آسیا به آلمان برمی گردم

  • کد خبر: ۱۱۲۷۵۱
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
یخچالی: ارمغانی از نظر شخصیتی و فنی فوق‌العاده است|بعد از کاپ آسیا به آلمان برمی گردم
بازیکن تیم ملی بسکتبال می گوید:کاملا مشخص است سعید ارمغانی به علم روز دنیا آگاهی دارد و خیلی با دانش‌ است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بهنام یخچالی گارد تیم ملی بسکتبال پس از پیروزی بر ایران نوین گفت: با توجه به اینکه حدود 2 ماهی اسن بچه ها بازی نکردند و  این اولین بازی مان بود فشار تمرینات در این حدود ۳ هفته که تمرینات را شروع کردیم زیاد بود و بدن‌هایمان در لاکتیک و در افت است. تیم ب هم جوان‌های خوبی دارد که در لیگ بسیار خوب بازی کردند. در کل بازی خوبی بود.
او درباره کادر فنی هم گفت: پس از چهار پنج سال کادر فنی جدیدی داریم که خب زمان می‌برد برنامه‌های خود را پیاده کنند. شناختی از ارمغانی نداشتیم، ولی در این سه هفته هم از نظر شخصیتی هم از نظر فنی فوق العاده بودند. کاملا مشخص است به علم روز دنیا آگاهی دارند و خیلی با دانش‌اند. کمی نیاز به زمان دارند تا برنامه های خود را بتوانند در تیم ملی پیش ببرند.
یخچالی در ادامه گفت: دو بازی سخت پیش رو داریم. هیچ تیمی را نمی‌شود دست کم گرفت. ما پیش‌تر به سوریه و عراق هم باخته بودیم. یکی از آن باخت‌های بد را هم پنجره قبل مقابل قزاقستان داشتیم. امیدوارم با روند مثبت‌مان این باخت را جبران کنیم.انشالله به جام جهانی صعود می کنیم.
ملی پوش بسکتبال در باره نمدید قرارداد خود نیز گفت: یک فصل دیگر یا میتل‌دوچر تمدید کردم. بعد از کاپ آسیا به آلمان می‌روم تا یک سال دیگر هم آنجا باشم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->